Pobierz Regulamin Sklepu Internetowego (PDF)

Pobierz wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF)

Regulamin sklepu internetowego

 

§1. Definicje

  1. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym https://martynastanek-dietoterapia.pl/sklep/.

  2. Klient – każdy podmiot, posiadający zdolność do czynności prawnych. Klient, będący osobą fizyczną, jest uznawany za konsumenta, jeśli dokonuje czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową. Postanowienia dotyczące Klienta, będącego konsumentem, znajdują zastosowanie również do osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, który zawiera umowę ze Sprzedawcą bezpośrednio w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie ma ona dla Klienta charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu działalności gospodarczej Klienta, ujawnionego w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Klienta.

  3. Sprzedawca – podmiotem prowadzącym sklep jest Martyna Stanek, Cicha Góra 86a, 64-300 Nowy Tomyśl. Dane do kontaktu: Cicha Góra 86a, 64-300 Nowy Tomyśl lub martynastanek.dietoterapia@gmail.com lub 881-070-366.

  4. Regulamin – niniejszy dokument, regulujący warunki i zasady korzystania ze Sklepu.

  5. Trwały nośnik – materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci np. za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  6. Towar cyfrowy – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej np. w postaci pliku PDF. Zakup towaru cyfrowego nie obejmuje przejścia na Klienta osobistych lub majątkowych praw autorskich do produktu cyfrowego.

  7. Koszyk – element sklepu internetowego, w którym widoczne są wybrane przez Klienta towary a także za pomocą którego istnieje możliwość zmiany ilości wybranych towarów a także rezygnacji z ich wyboru.  

  8. Formularz zamówienia – element sklepu internetowego służący do składania zamówienia na wybrane towary i ich zakupu, w tym poprzez podanie danych Klienta i potwierdzenie zapoznania się z warunkami zawieranej umowy sprzedaży.

 

§2. Informacje podstawowe

  1. Regulamin określa szczegółowe warunki sprzedaży towaru cyfrowego drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu, który obsługuje i którym zarządza Sprzedawca.

  2. Klient powinien zapoznać się z treścią Regulaminu przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu, gdyż postanowienia Regulaminu kształtują prawa i obowiązki Klienta.

  3. Regulamin Sklepu dostępny jest dla Klienta na każdej podstronie Sklepu jak również na pozostałych stronach strony internetowej: https://martynastanek-dietoterapia.pl 

 

§3. Oferta i składanie zamówień

  1. Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu prowadzi sprzedaż na odległość towarów cyfrowych. Klient może zapoznać się ze szczegółami oferowanych towarów za pomocą odrębnych podstrony Sklepu, dotyczących każdego z produktów.

  2. Klient może za pośrednictwem Sklepu złożyć zamówienie i zakupić wybrane towary, co następuje poprzez:

    1. wybór towaru – za pomocą kliknięcia przycisku „Dodaj do koszyka”, wyświetlając aktualnie wybrany towar w koszyku Klienta;

    2. potwierdzenia wybranych towarów znajdujących się w Koszyku Klienta – za pomocą kliknięcia przycisku „Dalej”;

    3. wypełnienie formularza zamówienia, zawierającego dane i adres Klienta, wyrażeniu przez Klienta zgód oraz zapoznaniu się z informacjami;

    4. potwierdzenia złożenia zamówienia, za pomocą kliknięcia przycisku "Złóż Zamówienie”, co spowoduje przeniesienie Klienta do etapu płatności, zgodnie z §4 ust. 5 Regulaminu.

  3. Zawarcie umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą następuje w chwili potwierdzenia przez Klienta złożenia zamówienia poprzez kliknięcie przycisku "Złóż Zamówienie”.

  4. Po złożeniu zamówienia, na podany przez Klienta adres e-mail wysłana zostanie wiadomość potwierdzająca zawarcie umowy wraz ze wskazaniem istotnych elementów świadczenia Sprzedawcy i ich warunkach.

  5. W przypadku braku zapłaty za zakupiony towar, Sprzedawca zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy – nie wcześniej niż po 7 dniach od dnia złożenia zamówienia przez Klienta.

  6. W celu złożenia zamówienia niezbędnym jest uprzednie zapoznanie się przez Klienta z Regulaminem oraz akceptacja jego warunków przez Klienta. Warunki zawartej umowy zostaną udostępnione Klientowi przez Sprzedawcę na trwałym nośniku.

  7. Złożenie zamówienia wymaga również udzielenia zgody na przetwarzanie danych osobowych Klienta w zakresie niezbędnym do wykonania świadczenia przez Sprzedawcę.

  8. Przed złożeniem zamówienia na towar cyfrowy niezapisany na trwałym nośniku materialnym (np. ebooki z gotowymi jadłospisami zapisany jako plik PDF) Klient może wyrazić zgodę na dostarczenie mu towaru cyfrowego przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy. Przed złożeniem zamówienia Klient zostaje również powiadomiony o tym, że wyrażenie przez niego zgody na dostarczenie ww. towaru cyfrowego przed upływem ww. terminu powoduje utratę ustawowego prawa do odstąpienia od umowy.

  9. Potwierdzenie zawarcia umowy, otrzymane przez Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail obejmuje m. in.:

    1. zestawienie zakupionego przez Klienta towaru cyfrowego z ceną jednostkową towaru i jego ilością;

    2. wartość całkowitą zamówienia;

    3. dane Klienta i jego adres;

    4. w przypadku wyrażenia przez Klienta zgody na dostarczenie produkty cyfrowego przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy, powodującego utratę prawa do odstąpienia od umowy – potwierdzenie wyrażenia zgody na jego dostarczenie.

  10. Sprzedawca, potwierdzając zawarcie umowy, przesyła Klientowi zaakceptowaną przez niego treść Regulaminu.

  11. W przypadku niedostępności zamówionego towaru, Klient zostanie o tym poinformowany bez potwierdzenia zawarcia umowy na odległość. Klient może wówczas podjąć decyzję o innym sposobie realizacji zamówienia, co może obejmować:

    1. wyrażenie zgody na realizację zamówienia w wydłużonym czasie, wskazanym przez Sprzedawcę;

    2. decyzję o zakupie innego towaru dostępnego – w miejsce zamówionego towaru  niedostępnego, z ewentualną dopłatą przez Klienta różnicy w cenach towarów bądź zwrotem różnicy w cenach towarów przez Sprzedawcę;  

    3. decyzję o anulowaniu zamówienia niedostępnego towaru – za zwrotem przez Sprzedawcę ceny niedostępnego towaru.

  12. Jeśli Klient nie otrzyma jakiejkolwiek informacji ze strony Sprzedawcy o złożonym zamówieniu w terminie 48h od chwili zawarcia umowy, powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.

 

§ 4. Realizacja zamówień

  1. Realizacja zamówienia i dostarczenie towaru cyfrowego następuje najpóźniej w terminie 24 godzin od chwili otrzymania potwierdzenia dokonania zapłaty za zakupiony towar cyfrowy od wybranego przez Klienta operatora płatności – w przypadku wyrażenia przez Klienta zgody na dostarczenie mu towaru cyfrowego przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy.

  2. W przypadku niewyrażenia przez Klienta zgody na dostarczenie mu towaru cyfrowego przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, Sprzedawca zrealizuje zamówienie i dostarczy zakupiony towar cyfrowy w terminie do 72 godzin, liczonych od wygaśnięcia prawa Klienta do odstąpienia od umowy – po potwierdzeniu przez Klienta, że nie zostało złożone przez niego oświadczenie o odstąpieniu od umowy. W praktyce oznacza to, że towar cyfrowy zostanie dostarczony Klientowi pomiędzy 15 a 17 dniem od dnia złożenia zamówienia.

  3. Dostarczenie towarów cyfrowych następuje poprzez przesłanie ich Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail, za co Klient nie ponosi dodatkowych kosztów. Produkty cyfrowe dostarczane są w formie pliku elektronicznego w formacie PDF a dostarczenie ich następuje z chwilą udostępnienia towaru cyfrowego Klientowi na adres poczty elektronicznej, wskazanej w Formularzu Zamówienia.

  4. Jeśli termin realizacji zamówienia ulegnie wydłużeniu, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany wraz ze wskazaniem przyczyny i przewidywanego terminu dostawy. W powyższej sytuacji, Klientowi przysługuje uprawnienie do anulowania zamówienia w przeciągu 24 godzin od otrzymania informacji o wydłużeniu terminu realizacji zamówienia.

  5. W celu zapłaty ceny sprzedaży za zamówiony towar cyfrowy, Sprzedawca umożliwia Klientowi dokonanie zapłaty:

    1. przy wykorzystaniu płatności kartą bankową – za pośrednictwem portalu https://stripe.com – szczegółowe informacje o tym sposobie płatności znajdują się na stronie: https://stripe.com/payment-terms/legal oraz https://stripe.com/en-pl/checkout/legal;

    2. za pośrednictwem portalu www.przelewy24.pl - za pomocą metod udostępnionych przez ww. portal – szczegółowe informacje o tym sposobie płatności znajdują się na stronie: https://www.przelewy24.pl/regulamin.

  6. Klient jest zobowiązany dokonać płatności, za pomocą wybranego przez siebie sposobu płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia – najpóźniej w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia, z zastrzeżeniem, że Sprzedawca ma prawo wstrzymania się z dostarczeniem towaru cyfrowego do chwili dokonania zapłaty przez Klienta.

  7. W przypadku zamiaru otrzymania faktury lub rachunku potwierdzającego zakup produktu, Klient powinien poinformować o tym Sprzedawcę oraz przekazać Sprzedawcy dane wymagane do prawidłowego wystawienia faktury lub rachunku, uzupełniając właściwe pola w Formularzu Zamówienia.  

 

§ 5. Postępowanie reklamacyjne

  1. Każdy towar cyfrowy oferowany przez Sprzedawcę w Sklepie jest wolny od wad a Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientowi towaru cyfrowego zgodnego z umową w rozumieniu art. 43k ustawy o prawach konsumenta. Sprzedawca jest autorem i twórcą towaru cyfrowego i posiada pełnię osobistych i majątkowych praw autorskich do oferowanych produktów. Przewidzianą przez prawo odpowiedzialność Sprzedawcy za dostarczenie towaru cyfrowego zgodnego z umową regulują przepisy ustawy o prawach konsumenta, w szczególności art. 43l  i kolejne.

  2. W przypadku ujawnienia się niezgodności dostarczonego towaru cyfrowego z umową, Klientowi przysługuje w pierwszej kolejności prawo do żądania doprowadzenia towaru cyfrowego do zgodności z umową. W celu skorzystania z tego prawa Klient powinien skierować zgłoszenie reklamacyjne w jednej z dopuszczalnych form kontaktu ze Sprzedawcą (pisemnie, na adres korespondencyjny lub elektronicznie – na adres poczty elektronicznej), opisując w nim ujawnioną niezgodność towaru cyfrowego z umową oraz datę jego ujawnienia.

  3. Czas rozpoznawania zgłoszenia reklamacyjnego przez Sprzedawcę wynosi 14 dni, liczonych od dnia otrzymania zgłoszenia.

  4. Niezwłocznie po rozpoznania zgłoszenia reklamacyjnego, Sprzedawca zawiadomi o jego rozpoznaniu Klienta, przekazując informację o wyniku postępowania reklamacyjnego w tej samej formie, w jakiej nastąpiło zgłoszenie reklamacyjne oraz informując o dalszych podejmowanych czynnościach, jeśli w wyniku rozpoznania zgłoszenia reklamacja zostanie uznana za zasadną. Odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne sporządzona zostanie na papierze lub innym trwałym nośniku.

  5. Sprzedawca nie udziela Klientowi dodatkowych, poza rękojmią, uprawnień z tytułu niezgodności towaru cyfrowego, w szczególności gwarancji.

 

§6. Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Klient, będący konsumentem lub do którego zastosowanie mają przepisy właściwe dla konsumentów, w okresie 14-dni ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Bieg 14-dniowego terminu rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy przez Klienta. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem – w dowolnej formie.

  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone przy pomocy formularza, zawartego w załączniku nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, którego wzór został zamieszczony także poniżej w Regulaminie. Powyżej opisany wzór oświadczenia jest każdorazowo doręczany Klientowi wraz z potwierdzeniem zawarcia umowy na odległość na adres e-mail skrzynki odbiorczej Klienta, podany w trakcie składania zamówienia. Wzór oświadczenia można również pobrać, klikając tutaj.

  3. Jeśli Klient podejmie decyzję o odstąpieniu od umowy i złoży Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy, Sprzedawca jest zobowiązany do niezwłocznego zwrócenia Klientowi wszystkich dokonanych przez niego płatności, co nie może jednak nastąpić później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  4. W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy przez Klienta, Klient nie ponosi kosztów zwrotu towaru cyfrowego do Sprzedawcy – z uwagi na brak dostarczenia Klientowi towaru cyfrowego przed upływem terminu do skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy.

  5. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.

  6. Odstąpienie od umowy dotyczącej towaru cyfrowego, gdy Klient nie wyraził zgody na dostarczenie produktu cyfrowego przez Sprzedawcę przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy, następuje w sposób opisany powyżej z wyłączeniem obowiązku zwrotu przez Klienta produktu cyfrowego, z uwagi na wstrzymanie się Sprzedawcy z jego dostarczeniem Klientowi.  

  7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

    1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia;

    2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;

    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

    5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

    7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

    8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

    9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

    11. zawartej w drodze aukcji publicznej;

    12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

    13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

  8. Klient traci prawo do odstąpienia od umowy w przypadku wyrażenia zgody w Formularzu Zamówienia na dostarczenie towaru cyfrowego przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy, co Sprzedawca potwierdza wraz z potwierdzeniem zawarcia umowy, zgodnie z §3 ust. 4 Regulaminu.

 

§ 7. Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy, zawieranej przez Sprzedawcę oraz Klienta. Obowiązującą dla stron treścią Regulaminu jest jego treść, na której brzmienie Klient wyraził zgodę w toku składania zamówienia, dostarczona następnie Klientowi na trwałym nośniku, w toku potwierdzania zawarcia umowy przez Sprzedawcę.

  2. Sklep nieodpłatnie udostępnia Klientowi Regulamin przed zawarciem umowy w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu przez jego pobranie ze strony internetowej https://martynastanek-dietoterapia.pl/regulamin-sklepu-internetowego a także na jego żądanie – w formie elektronicznej, na podany adres poczty elektronicznej. Przed zawarciem umowy, Klientowi, bezpośrednio przed zawarciem umowy, udostępniona zostaje treść niniejszego Regulaminu, zgodnie z §3 ust. 5 Regulaminu.

  3. Wszelkie spory, wynikłe w związku z realizowaniem umów między Sprzedawcą a Klientem, będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu.

  4. Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient może skorzystać z alternatywnych metod rozwiązania sporu – zwrócić się do właściwego organu o mediację bądź skierować sprawę do rozstrzygnięcia przez sąd polubowny. W szczególności Klient może skorzystać z pomocy Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej, wystąpić o bezpłatną poradę prawną do Miejskiego (Powiatowego) Rzecznika Konsumentów bądź organizacji konsumenckich. Aktualne zasady dostępu i tryb postępowania przed wskazanymi organami i organizacjami są możliwe do uzyskania po nawiązaniu kontaktu z wybranym podmiotem.

 

§ 8. Warunki techniczne.
Zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym

  1. Zgodnie z obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także mając na względzie obowiązki informacyjne przewidziane w art. 12 ust. 1 pkt 19 i 20 oraz art. 43k ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Sprzedawca informuje, iż:

    1. warunkiem technicznym korzystania ze Sklepu jest korzystanie z urządzenia elektronicznego (telefon komórkowy, komputer stacjonarny lub przenośny, tablet), posiadającego dostęp do sieci Internet, umożliwiającego uruchomienie i działanie przeglądarki internetowej np.: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera. Sprzedawca informuje, że do prawidłowego działania Sklepu może być konieczne posługiwanie się najnowszą wersją przeglądarki internetowej, zaktualizowanej zgodnie z wytycznymi wydawcy lub producenta przeglądarki internetowej.

    2. dodatkowe wymagania techniczne:

      1. włączona obsługa ciasteczek (cookies);

      2. włączona obsługa JavaScript;

      3. włączona obsługa wyskakujących okienek;

    3. mające znaczenie interoperacyjności treści cyfrowych Sklepu ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem Klienta mogą być następujące: w realizacji płatności kartą poprzez stripe.com, portal www.przelewy24.pl lub płatności za pośrednictwem portalu internetowego banku Klienta;

    4. warunkiem technicznym korzystania z dostarczonego przez Sprzedawcę towaru cyfrowego jest korzystanie z urządzenia elektronicznego, umożliwiającego uruchomienie i działanie programu lub aplikacji, pozwalającego na odczyt plików w formacie PDF np. Adobe Acrobat DC, Foxit Reader, Mozilla Firefox oraz korzystanie z takiego programu lub aplikacji. Sprzedawca informuje, że do prawidłowego korzystania z towaru cyfrowego może być konieczne posługiwanie się najnowszą wersją programu lub aplikacji do odczytu plików w formacie PDF, zaktualizowanej zgodnie z wytycznymi wydawcy lub producenta programu lub aplikacji.

  2. Sprzedawca informuje, iż umieszczanie przez Klienta w ramach Sklepu jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym lub informacji naruszających dobre obyczaje, jest zakazane.

 

Wzór formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

– Martyna Stanek, Cicha Góra 86a, 64-300 Nowy Tomyśl

 

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)/umowy dostawy następujących rzeczy(*)/ umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

 

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

 

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

 

– Adres konsumenta(-ów)

 

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 

– Data

 

(*) Niepotrzebne skreślić.

Copyright 2021 Martyna Dokowicz

Kopiowanie, powielanie, udostępnianie i publikowanie jakiejkolwiek części lub całości zawartości serwisu bez zgody właściciela serwisu zabronione.

Regulamin Sklepu Internetowego

Odwiedź mnie w social mediach!

Copyright 2025 Martyna Stanek

Kopiowanie, powielanie, udostępnianie i publikowanie jakiejkolwiek części lub całości zawartości serwisu

bez zgody właściciela serwisu zabronione.

Regulamin Sklepu Internetowego

Polityka prywatności